4603-1007-ico-wu.jpg

5 rodzajów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że treningi ciała działają zbawiennie na stan zdrowia. Ale czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje seksualne możliwości, sprawność oraz wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 rodzajami ćwiczeń, które najskuteczniej udoskonalą twoje łóżkowe igraszki!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą poprawić jakość swojego pożycia intymnego. Ten wariant ćwiczeń stymuluje wytwarzanie testosteronu, który jest zasadniczym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które sprawi, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu wzrasta, kiedy stosujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. tania kamagra

Aby ulepszyć jakość życia seksualnego, trenuj pompki, przysiady oraz brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czerpać większą przyjemność z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – wiele z tych grup mięśniowych ciężko pracuje w czasie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku oraz ułatwiają panowanie nad wytryskiem, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj cialis tanio

Dodaj komentarz