5470-5013-ico-wu.jpg

Dieta na potencję

close-up-of-a-woman-sitting-away-from-a-man-on-a-bed-and-thinking-939932-1728x800_c

Ważnym czynnikiem wpływającym na potencję jest prawidłowe odżywianie. Dobra może łatwo wpłynąć na nie tylko poziom potencji, ale także płodność. Zwróćmy chociażby uwagę na to, co się dzieje podczas ejakulacji. Jak się okazuje, dochodzi wówczas do dosyć ważnych ubytków selenu. Łatwo go uzupełnić jedząc niektóre ryby, orzechy, cebulę lub nasiona pszenicy. Inny bardzo istotny składnik naszego męskiego menu to cynk, który odpowiedzialny jest za przemianę testosteronu, ten z kolei pobudza nasze libido. Podczas spożywania alkoholu czy palenia papierosów tracimy cynk, lecz można go uzupełnić jedząc potrawy strączkowe, wybrane ryby, niektóre mięsa, żółtka jaj czy ostrygi.
Wyjątkowo ważnym elementem jest również arginina, stanowiąca osiemdziesiąt procent ejakulatu. Arginina powiększa wytwarzanie spermy oraz wydłuża żywotność plemników. Składnik tadalis ten bierze udział także w procesie chemicznym zmiany w tlenek azotu, co sprawia, że naczynia krwionośne poddają się rozkurczeniu i ma miejsce lepsza erekcja. Argininę spotkać można w takich składnikach jak kakao, mięso wołowe, orzechy nerkowca, niektóre ryby, orzechy, ziarna słonecznika czy indyk.
Trzeba zwrócić również uwagę na witaminy, szczególnie na witaminę E, która jest nazywana witaminą płodności. Odnajdziemy ją w warzywach liściastych, kurzych jajach, zarodkach pszenicy oraz razowym pieczywie. Kolejna witamina to beta-karoten, jaka ma wpływ na odpowiednie działanie hormonów. Jeżeli chcemy uzupełnić jego niedobory skorzystajmy z marchewki, szpinaku, dyni czy słodkich ziemniaków.
tekst dostepny na stronie erekcja

Dodaj komentarz