Tajemnica Twojej mocy

indeks1
Klucz do twojej mocy

Co w takim układzie działa? Dieta! Przede wszystkim – troszcz się o masę ciała. Okazuje się, że nadprogramowa liczba kilogramów w postaci tłuszczyku sprzyja spadaniu poziomu testosteronu we krwi. I na odwrót – zmniejszenie ilości tkanki tłuszczowej powoduje podwyższenie poziomu testosteronu, a co za tym idzie, większe libido. Nie można przesadzać w drugą stronę – tłuszcze to ważne składniki odżywcze, których funkcja polega między innymi na współtworzeniu niektórych hormonów, na przykład… testosteronu. Rozciągnięte w czasie lub częste głodówki czy totalne
potencja
wyeliminowanie wszelkiego typu tłuszczów z jadłospisu, mimo małej albo prawidłowej masy ciała też może ujemnie wpłynąć na ilość tego hormonu.

Kluczem do znakomitego seksu jest zdrowe serce

Postępuj wedle zasady „to, co odpowiednie dla mojego serca, jest dobre dla mojego penisa”. Zbyt duże konsumowanie tłuszczów zwierzęcych i cholesterolu sprzyja odkładaniu się złogów w układzie krwionośnym. Stąd zmniejsza się ich średnica, a co za tym idzie – transfer krwi. Ponieważ wzwód polega na zapełnieniu ciał jamistych prącia krwią, nie muszę chyba mówić jaki będzie efekt, kiedy tej krwi do omawianego narządu dopłynie zbyt mało. Wszystko jest dla człowieka, jednak, jeżeli pragniesz zatrzymać pełnię sił seksualnych, swoje uwielbione „chłopskie jedzenie” – golonkę, karkówkę, kamagra zel
kiełbasę, tłuste mielone albo boczek w przeróżnej postaci odłóż na wyjątkowe okazje. W to miejsce zaprzyjaźnij się z warzywami (posiadają mnóstwo błonnika, który pozytywnie wpływa na spadek poziomu cholesterolu we krwi), spożywaj chude mięso oraz chudy nabiał, nie objadaj się każdego dnia żółtym serem.

Proste? To do pracy, a raczej do sypialni!

Apetyt seksualny zależy przede wszystkim od naszego nastawienia – jeżeli mamy motywację do podjęcia zbliżenia, przynosi nam ono satysfakcję, czujemy się atrakcyjni, bezpieczni (tak, tak, to ważne nie tylko dla kobiet!), doceniani przez partnerkę a sama aktywność seksualna jest identyczna z naszymi preferencjami, prawdopodobnie nic nie stanie na przeszkodzie aby czerpać z niej jak największą przyjemność. Jednak popęd seksualny, choć jest sprawą ducha, zależy jest także od dyspozycji organizmu. levitra
Wskutek tego poza zadbaniem o właściwą oprawę zbliżenia, warto 6749-6607-ico-wu.jpgprzygotować wcześniej swój organizm, żeby sprostał wyzwaniom, które pragniemy przed nim postawić. Kluczowy jest sen, ruch, zdrowa odżywianie oraz wyrzeczenie się używek (picie zbyt dużej ilości kawy czy piwa działa bardzo negatywnie na możliwości erekcji, nie ma też zdrowej liczby wypalanych papierosów – każda ilość szkodzi twojej sprawności seksualnej!).

Oprócz wypisanych w artykule sposobów, każdy z nas jest w stanie podać kilka własnych, które sprawiają, że apetyt seksualny rośnie. Czy jest to nasz ukochany typ wypoczynku, masaż, gorąca kąpiel: próbowanie pysznego oraz pomysłowego posiłku: miło oraz sielankowo lub aktywnie oraz ekscytująco spędzony dzień, czekanie na realizację fantazji erotycznej uzgodnionej wcześniej z partnerką… Mniejsza z tym jaki mamy sposób na odprężenie się i bycie tu i teraz z partnerem/partnerką, kluczowe jest żeby go nie zaniedbywać!
wiecej tutaj viagra bez recepty

5 rodzajów ćwiczeń, żeby seks był lepszy

7351-410-ico-wu.jpg

Na pewno zdajesz sobie sprawę z tego, że treningi ciała działają zbawiennie na stan zdrowia. Ale czy wiesz, iż wizyty na siłowni pozwalają też czerpać więcej satysfakcji z seksu? Jeśli będziesz ćwiczył dwa-trzy razy w tygodniu, podniesiesz swoje seksualne możliwości, sprawność oraz wytrzymałość. Zapoznaj się z 5 rodzajami ćwiczeń, które najskuteczniej udoskonalą twoje łóżkowe igraszki!
Ćwiczenia ciężarowca
Każdy przedstawiciel grupy lekarskiej powinien zalecać ćwiczenia siłowe pacjentom, którzy chcą poprawić jakość swojego pożycia intymnego. Ten wariant ćwiczeń stymuluje wytwarzanie testosteronu, który jest zasadniczym hormonem biorącym odpowiedzialność za męski popęd seksualny. Wybierz plan treningowy z takim obciążeniem, które sprawi, że odczujesz zmęczenie przed dziesiątym powtórzeniem. Poziom testosteronu wzrasta, kiedy stosujesz krótkie, intensywne ćwiczenia, takie właśnie jak trening na siłowni. tania kamagra

Aby ulepszyć jakość życia seksualnego, trenuj pompki, przysiady oraz brzuszki. Ćwiczenia budujące mięśnie wzmacniają mięśnie ramion, mięśnie klatki piersiowej i brzucha, pozwalając czerpać większą przyjemność z seksu. Rozwój górnych części ciała pozwoli Ci dłużej uprawiać seks – wiele z tych grup mięśniowych ciężko pracuje w czasie stosunku.
Ćwiczenia Kegla
Ćwiczenia Kegla są dobre także dla mężczyzn – pozwalają na wydłużenie stosunku oraz ułatwiają panowanie nad wytryskiem, rozwijając mięsień łonowo-guziczny – ten, który umożliwia także zatrzymanie moczu. Nazwane nazwiskiem lekarza z Los Angeles ćwiczenia zwiększają efektywność mięśni dna miednicy, co korzystnie wpływa na jakość zbliżeń. Mężczyźni powinni wykorzystywać mięśnie Kegla, by opóźnić wytrysk, napinając je zanim dojdzie do orgazmu. wiecej znajdziecie tutaj cialis tanio